Forside > Børn > Kom tæt på Cirkus summarum – Cirkus summarum 2011

Kom tæt på Cirkus summarum – Cirkus summarum 2011

Så sker det på fredag skal jeg ind og se cirkus summarum 2011 jeg vil skrive om oplevelsen med mine 2 piger og hvordan hele oplevelsen har været, er der andre der har været inde og opleve cirkus summarum er de velkommen til at fortælle om oplevelsen derfra herunder.

Kategorier:Børn
  1. juli 5, 2011 kl. 6:35 am

    Skal lige sige det er på 10øren og vi glæder os til på fredag –
    Adressen på Cirkus summarum :
    Tiøren
    Amager Strandpark
    Amager Strandvej
    2300 København S

    Det skal lige siges at de vises fra perioden 30. juni – 24. juli 2011
    http://www.cirkussummarum.dk/

  2. juli 9, 2011 kl. 5:38 pm

    Så fik vi set cirkus showet, og WOW det var fedt, mine 2 dejlige piger sad med et smil på læben under hele forstillingen, jeg ville ellers gerne have fået nogle billeder til siden, så i kunne få et smug kig på hvad der ville ske, men det var ikke lovligt at filme, men jeg kan kun give denne cirkus forstilling med bamse og Bruno, rosa og hr. skæg og alle de andre dejlige ramasjang figurer der var med i forstillingen ja og alle de børn der optrådte et klart 10 ud af 10 bedste forstillinger jeg nogen siden har set, og alle skal have chancen til denne forstilling .
    Men som Familie chat altid er bedst til er at give gode gratis råd, og der skal da lige være et her til denne dag, vi købte biletterne og var faktisk lidt ligeglad med hvor vi sat, vores børn var også bare de så figurene så køb dine billetter ved indgangen til cirkussummarum 2011, så spare du gebyret til billetnet. Vi købte vores ved billetnet og opdagede først da vi gik ud at biletterne er billigere ved indgangen, jeg mener ikke det var meget, men lidt sparet er også godt.
    Hvis i vil se hvem der er med i forstillingen og hvem Bruno er osv. så tjek dette link http://www.cirkussummarum.dk/

  1. No trackbacks yet.

Du er velkommen til at skrive men - Skriv noget vigtigt og ikke hvad andre skriver !

