Forside > Byer i Danmark > Graffiti maleri – Graffiti i Damnark

Graffiti maleri – Graffiti i Damnark

Graffiti til Danmark

Så er tiden kommet til at samle på Graffiti malerier i Danmark, alle fede billeder og link til sider der handler og graffiti. Som ung lavede jeg noget selv det er ikke noget jeg er stolt over i dag, da jeg ikke tog det jeg lavede af graffiti seriøst, men vi fik da lavet nogle ok sjove malerier i de mindre byer vi var i. Men nok om mine år som ung og dengang alt var lidt sjovere, jeg ser lidt tilbage på tiden når jeg ser dette link fra youtube Copenhagen Graffiti, Streets Sydhavn

Hjælp os med at samle graffiti her på siden link direkte til de steder du syntes er seje, og skriv meget gerne lidt om de steder du linker til.

Kategorier:Byer i Danmark
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Du er velkommen til at skrive men - Skriv noget vigtigt og ikke hvad andre skriver !

