Forside > Gratisspil > The Sims Social spil spillet fra Face book

The Sims Social spil spillet fra Face book

The Sims Social Welcome Page

Elsker du sims så er The Sims Social lige noget for dig, det er gratis at spille og du kan spille det sammen med dine Face book venner, spillet er nemt at lære så er universet the sims helt nyt for dig så er dette en god start.

Spillet spille fra din face book konto, har du ikke en så lav en allerede nu.

Find andre spændene nye og gamle gratisspil sammen med os fra Familie chat

Kategorier:Gratisspil
  1. Morten 12
    september 14, 2011 kl. 12:00 pm

    Bare et sjovt spil. prøv det. jeg er M12Hansen i spillet.

  2. oktober 2, 2011 kl. 6:20 am

    hvad er snyde koden til movistarplanet

  3. marts 21, 2012 kl. 6:49 am

    hej jeg hadder izzy101 er i level 4. men jeg vil gerne ver i level 20. og have sc så jeg kan købe tøj. hjelp mig!!!! tak.

    • juli 9, 2012 kl. 2:50 pm

      hej jeg hedder tulle-112 jeg er snart i level 4 jeg har 500 og et eller anet

  4. canan
    juni 29, 2012 kl. 4:31 pm

    der er motherlode penge kode

  1. september 12, 2011 kl. 11:00 am

Du er velkommen til at skrive men - Skriv noget vigtigt og ikke hvad andre skriver !

