Forside > Artikler > Så er der reklamer

Så er der reklamer

Hvis vi skulle have små reklamer på Familie chat, vil de se sådan ud.

Og den anden reklame fra samme sted er nu denne, vi har selv lavet den sidste.

Vi udlodder små gavekort fra Emmasverden.dk til alle der køber online hos dem, et lille gavekort, men lidt er også godt i længden, gavekortet lyder på 25kr, som alle får tilsendt med pakken direkte fra dem hvis man skriver Familie Chat i ordren ved køb. 😉

Der er kun gavekort resten af år 2011. Så få lidt ekstra ned i pakken til dine børn.

Men for at komme tilbage til spørgsmålet hvilken Reklame vil du trykke på ??

Kategorier:Artikler
  1. Astra
    september 15, 2011 kl. 5:09 pm

    Helt klart den sidste, den er mere pang farvet, den med mange billeder ser rodet ud !

  2. september 15, 2011 kl. 5:11 pm

    Se her reklamen er bedst jeg kiggede på den først sjovt nok .

  3. menja12
    september 15, 2011 kl. 5:14 pm

    Den nederste er kedelig jeg har trykket på den øverste, den viser hvad der er af legetøj

  4. september 15, 2011 kl. 5:33 pm

    reklamen i toppen er den der er flottest, men reklamen i bunden er meget fangene, når du læser teksten så er det den jeg ser.

  5. Mulle
    september 15, 2011 kl. 5:41 pm

    Det er ikke reklamer jeg ville klikke på, men hvis jeg skulle have legetøj så er det nok den der viser legetøjet jeg ville vælge. Når der står klik her , klikker jeg automatis ikke, så den er ikke god.

  1. No trackbacks yet.

Du er velkommen til at skrive men - Skriv noget vigtigt og ikke hvad andre skriver !

