Forside > Børn > Så er der endnu flere på Moviestarplanet spørgsmålene

Så er der endnu flere på Moviestarplanet spørgsmålene

Moviestarplanet er den artikel der skrives mest på her de sidste par dage, men som alle spørgsmål lyder, er om vi har nogle koder til spillet, vi har pt ingen, og det er brugerne på Familie chat der skal ligge alle koderne ind, så har du nogle så er du meget velkommen til at indsatte dem her, så samler vi dem under snydekoder til moviestarplanet.
Men vi har meget andet der er sjovt, Familie chat er en side med link til alt og her er et mere, Hverdag og Familie er en side med mange nyheder, de opsamler alt til familien og børn, siden er langsomt igang med at blive opbygget, men tag et kik allerede nu der er også noget nyt om Moviestarplanet under deres spil.

Kategorier:Børn
  1. september 24, 2011 kl. 12:01 pm

    I må gerne tjekke dette ud, og derefter skrive hvilke ting der mangler, og gerne i kommentar også hvis i vil uddybe emnet !

  2. september 27, 2011 kl. 5:38 am

    Vi takker alle der har stemt, og sender svaret til Hverdag og Familie.dk, de har løbene lavet om på deres side, så de råd de får tager de seriøst.

  3. oktober 1, 2011 kl. 6:05 pm

    Vi har nu fået afleveret informationerne til Hverdag og Familie, de takker alle for deltagelse i afstemningen, og har allerede taget det til sig.

    Hvad syntes du nu – er siden som den skal være ?

  4. hejeh
    oktober 18, 2011 kl. 6:50 pm

    Hvordan det er godt er her!! Tak for hjælpen!! Håber i savner!!

  5. Amanda
    marts 13, 2012 kl. 6:40 am

    Kunne Man ikke Som moviestar abejder Prøve At Spørge de personer som har lavet spillet om de ikke godt kunne lave nogle snydekoder ….mvh Amanda

  6. marts 25, 2012 kl. 2:14 pm

    ja jeg har (købt vip) i første omgang navn: kisser um

  7. april 29, 2012 kl. 7:43 pm

    Jeg ville bare ønske man kunne gøre sådan man hade milioner af starcoins og det samme med tøj fame og vip

  8. maj 18, 2012 kl. 2:47 pm

    Jeg vil vildt gerne have det.

  9. maj 18, 2012 kl. 2:47 pm

    Jeg vil heldt vildt have det.

  10. juni 25, 2012 kl. 2:18 pm

    ja jeg vil godt have at der skulle komme en kode fx til at få 100.1000 kr. hver gang man hade logget på

  11. juli 2, 2012 kl. 4:00 pm

    hej på movie starplanet er mit navn mie mb og jeg vil regtig gerne i level 8 jeg er i level 6 og havde penege 9000 sc og vere vip

  12. juli 22, 2012 kl. 2:17 pm

    Hej i moviestarplanet er jeg level 3 og jeg vil gerne være i level 20 og være vip i et år og have 1000000 sc

  13. august 17, 2012 kl. 5:49 pm

    jeg vil gerne vide hvad koden er til dj pizza

  1. No trackbacks yet.

Du er velkommen til at skrive men - Skriv noget vigtigt og ikke hvad andre skriver !

