Forside > Voksne > Når din kone skal med ud og handle

Når din kone skal med ud og handle

Du kender det nok du tager ud og handler og skal have tøj til dig selv, men kommer ikke kun hjem med lidt tøj, men flere poser. Jeg har det med at tage mig selv i at jeg aldrig skulle tage konen med ud og handle, da hun mener at jeg også lige skal have den her og den her og, ja jeg kunne blive ved, men det er ikke nok, så skal hun også lige have en og en mere og seriøst hun stopper aldrig, godt at butikkerne lukker.  Når der skal handles så gør jeg det over nettet jeg sider alene og roligt vælger mit tøj og ja der kommer nogle gange mere i kurven, men det er klart det værd da jeg ikke køber ting jeg ikke havde behov for, skal jeg have et par bukser, så er det dem jeg køber.

Kategorier:Voksne
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Du er velkommen til at skrive men - Skriv noget vigtigt og ikke hvad andre skriver !

