Forside > Voksne > Flotte herre armbånd

Flotte herre armbånd

Jeg har her på det sidste lavet meget om på hjemmesiden og beskrevet lidt af hver, jeg har forklaret gode steder du kan finde tilbud og forklaret lidt om hver side, det vil jeg nu gøre lidt igen, ved at lad tiden stå stille, og husk at du sagtens selv kan være med til at forbedre din tøj og smykke samling.

Selv er jeg vild med dette herre armbånd som er udført med hvad jeg kalder et Reto look.

Kategorier:Voksne
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Du er velkommen til at skrive men - Skriv noget vigtigt og ikke hvad andre skriver !

